Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@demeubelimporteur.nl. 

Mocht er schade of een probleem zijn met uw meubel, dan kunt u altijd bij onze serviceafdeling terecht. Mail dan naar service@demeubelimporteur.nl

Graag ontvangen zij de onderstaande gegevens:

Naam 

Ordernummer 

Foto van de schade/ het probleem

Foto van etiket op (beide) dozen

Foto van kleine witte stickertje op het uitgepakte meubel (bij tafels aan onderkant blad, bij (buffet-)kasten aan de achterkant, etc.)

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odrWanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Werking van het hout

Wij leveren geen garantie op de werking van het hout. Dit komt doordat het een natuurlijke eigenschap is die niet is aan te passen of weg te nemen.

Daarbij hebben wij geen inzicht in welke omgeving onze meubels terecht komen. Als de omgeving waarin, bijvoorbeeld een tafel, te vochtig is, kan het hout gaan werken en losspringen op de lijmnaden of kromtrekken. Als de omgeving te droog is, kunnen er scheuren in het meubel ontstaan.

Garantie geven op de werking van het hout is dus erg gecompliceerd en onmogelijk. Daarom bieden wij, net zoals vele anderen, dit niet aan.

Als u meer wilt weten over de mogelijke werking van mangohout, kijk dan op de pagina "Veelgestelde vragen" en lees de stukjes onder het kopje "Eigenschappen mangohout"!